[ Register | Forget Password ]
نام کاربری : پسورد :






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 17
بسم الله الرحمن الرحیم ...
mre آفلاین

مدیران سایت
ارسال‌ها : 11
عضویت: 28 /9 /1392
سن: 20
تشکرها : 1

حجاب مرا آزاد کرد «فلیکسیا ییپ»




پس از استفاده از حجاب فهمیدم که آنچه که همیشه در عمق وجودم به دنبال آن بوده‌ام، همین است.


این دختر ۲۶ ساله فیلیپینی که مدت‌ها مدل مجلات غیراخلاقی بوده است، گفت: وقتی آدم بزرگ‌تر می‌شود، عاقل‌تر می‌شود. بارها و بارها خرد شدم. دوباره خودم را جمع کردم تا دوباره خرد شوم. احساس غالبی که در این مدت داشتم این بود که خودم را در معرض استفاده مشتریان اینگونه
مطالب قرار داده‌ام.

وی افزود: همه‌ چیز پس از آن عوض شد که چند ماه پیش به من پیشنهاد دادند که با حجاب در یک تبلیغات شرکت کنم. هنگامی که حجاب بر سر گذاشتم، احساس کردم آزاد شده‌ام. احساس شادی و امنیت کردم و هربار که از حجاب استفاده می‌کنم این احساسات بر من غلبه می‌کنند.

گرچه وی هنوز مسلمان نشده است، اما تجربه حجاب سبب شد که وی تصمیم بگیرد تا اشتغال قبلی خود را کنار بگذارد.


منبع خبر : هویت ما


امضای کاربر :
کسانی ثروتمند می شوند و به غنا می رسند که پس از شناخت ضرورت ثروت

به راه های آن فکر کرده اند و نقشه کشیده اند و حرکت کرده اند.

استاد علی صفایی حائری

پنجشنبه 05 دی 1392 - 12:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تمام حقوق مادی و معنوی انجمن محفوظ بوده و کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد .